Vitec Avoinen verkko-oppaat

Avoinen verkko-oppaat ovat siirtyneet uuden osoitteen alle. Mutta ei hätää, pääset siirtymään verkko-oppaaseen alla olevia painikkeita napsauttamalla.

Pääkäyttäjän opas

Tässä verkko-opastuksessa käydään läpi rekisterin pääkäyttäjän keskeisimmät tehtävät ja vastuualueet. Opas sopii niin kokeneelle kuin aloittelevalle pääkäyttäjälle.

Uuden pääkäyttäjän perehdytysopas

Tämä verkko-opas tarjoaa tukea uuden pääkäyttäjän perehdyttämiseen ja rekisterikokonaisuuden haltuun ottamiseen. Opas sopii pääkäyttäjälle, jonka vastuulla on luotsata seuraaja rekisteri ylläpitäjäksi tai pääkäyttäjälle, joka kaipaa lisätukea uuden vastuun edessä.

Sebacon- ja Ankkuri -rekisterien laskutusprosessin verkko-opastukset

Nämä verkko-opastukset tarjoavat tukea jäsenlaskutusprosessin läpiviemiseen. Aihealueet käsittelevät jäsenlaskutusta valmistelevista toimista aina raportointiin asti. Opas sopii pääkäyttäjille, joiden käytössä olevaa rekisteriä ei ole mukautettu laskutustoiminnallisuuksien osalta eikä käytössä ole ay-rekisteri.